Dem du inte vill att ditt barn ska ligga/leka med







fredag 27 augusti 2010

pinigt va dåligt uppdaterat det va här då från Hartbrejk in ol Stockholm.
Sista veckorna av min sommar som var tänkta att bli succé blev i själva verket typ lika roliga som bingolotto utan bingolott, ah inte så jäkla rockiga med andra ord.
Jag blev sjuk, fortsatte vara sjuk och verkar nu ha intagit det som permanent tillstånd. Plus att jag tydligen fått lite skrivkramp vilket inte är skitbra eftersom jag precis var och registrerade mig på journalistik programmet, vilka för övrigt verkar förutsätta att man går på knark. Jag hoppas att det är ett misstag och att dem råkat fylla i en massa dagar på schemat då jag egentligen ska vara ledig.
Dessutom måste jag göra mig av med uttryck som skitbra märker jag nu. Men,men det kan jag göra på måndag, idag är det nämligen fredag och hartbrejk ska subcrawla vilket ungefär går ut på att åka tunnelbana från ett bestämt ställe till ett annat bestämt ställe och stanna och ta en öl på stoppen där emellan.
I vårat fall tänker vi åka från F-plan till Skanstull vilket innebär 10 stopp och därmed 10 öl. Bananas, jag vet. Om man inte räknar de gånger jag har varvat med folla har jag inte druckit 10 öl på en kväll sen jag var tonåring och en hel del har hänt sen dess faktiskt, inte sådär att jag har fått skägg och enorma hängpattar kanske men endel schletnare känner jag mig faktiskt.
Ahja vi återkommer väl i morrn med resultat men tänker mig att namnet subcrawl kommer att göra skäl för sig.

Inga kommentarer: